Розробка уроку

Тема:    «Ми – нація єдина, твої ми діти, Україно»

Мета: розширити й поглибити поняття громадянськості; виховувати в учнів почуття патріотизму, національної гордості,поваги до державних символів, любові до рідного краю і особистої причасності до всього, чим живе народ.  детальніше>>

Пам'ятка класному керівникові

Не можна:

1.     Постійно критикувати дитину, бо вона незлюбить вас та інших людей.

2.     Насміхатися над дитиною, бо вона стане замкнутою

3.     Постійно дорікати дитині, бо в неї з’явиться почуття безпідставної провини.

4.     Постійно сварити дитину, бо вона стане агресивною.

5.     Лаятися, вживати нецензурні слова, використовувати фізичне покарання.

Необхідно:

1.    Підбадьорювати дитину, тоді вона буде впевненою в собі.

2.    Хвалити дитину, тоді вона намагатиметься стати кращою.

3.    Поводитись із дитиною  чесно і справедливо, і вона намагатиметься бути справедливою.

4.    Створювати умови, щоб дитина почувала себе у безпеці, тоді вона вчитиметься вірити у людей.

 

 Шість основ виховної діяльності

Навчання – активні форми навчання класних керівників.

Інновації – експериментально-дослідна робота.

Діяльність – організація виховного процесу.

Майстерність – діяльність класного керівника.

Творчість – позашкільна освіта.

Мудрість – діяльність шкільної бібліотеки.

 Модель вихованості учнів

Учень знаючий: розвиток здібностей до самоосвіти.

Учень соціальний: соціальна адаптованість.

Учень – творча індивідуальність: розвиток позитивної «Я – концепції».

Учень культурний: культура самовираження.

 

Забезпечення процесу формування вихованості

1. Науково-методичне забезпечення:

  • ​ семінари-конференці;
  •  досвід виховної роботи;
  • ​ МО класних керівників;
  • ​ динамічні, творчі групи;
  • ​ діагностика процесу вихованості;
  • ​ моніторинг вихованості.

2. Інформаційно-методичне забезпечення:

  • методичні рекомендації;
  • статті;
  • посібники;
  • каталоги.

3. Забезпечення готовності педагогів до розв’язання завдань виховання:

  • ​ реалізація плану підвищення кваліфікації;
  • ​ розробка пакету програм курсів, гуртків.

4. Розробка і реалізація програм розвитку виховання:

  • ​ створення моделі виховних систем;
  • ​ експериментально-дослідницька робота.