Розробка уроку
Тема: «Ми – нація єдина, твої ми діти, Україно»
Мета: розширити й поглибити поняття громадянськості; виховувати в учнів почуття патріотизму, національної гордості,поваги до державних символів, любові до рідного краю і особистої причасності до всього, чим живе народ. детальніше>>
Пам'ятка класному керівникові
Не можна:
1. Постійно критикувати дитину, бо вона незлюбить вас та інших людей.
2. Насміхатися над дитиною, бо вона стане замкнутою
3. Постійно дорікати дитині, бо в неї з’явиться почуття безпідставної провини.
4. Постійно сварити дитину, бо вона стане агресивною.
5. Лаятися, вживати нецензурні слова, використовувати фізичне покарання.
Необхідно:
1. Підбадьорювати дитину, тоді вона буде впевненою в собі.
2. Хвалити дитину, тоді вона намагатиметься стати кращою.
3. Поводитись із дитиною чесно і справедливо, і вона намагатиметься бути справедливою.
4. Створювати умови, щоб дитина почувала себе у безпеці, тоді вона вчитиметься вірити у людей.
Шість основ виховної діяльності
Навчання – активні форми навчання класних керівників.
Інновації – експериментально-дослідна робота.
Діяльність – організація виховного процесу.
Майстерність – діяльність класного керівника.
Творчість – позашкільна освіта.
Мудрість – діяльність шкільної бібліотеки.
Модель вихованості учнів
Учень знаючий: розвиток здібностей до самоосвіти.
Учень соціальний: соціальна адаптованість.
Учень – творча індивідуальність: розвиток позитивної «Я – концепції».
Учень культурний: культура самовираження.
Забезпечення процесу формування вихованості
1. Науково-методичне забезпечення:
- семінари-конференці;
- досвід виховної роботи;
- МО класних керівників;
- динамічні, творчі групи;
- діагностика процесу вихованості;
- моніторинг вихованості.
2. Інформаційно-методичне забезпечення:
- методичні рекомендації;
- статті;
- посібники;
- каталоги.
3. Забезпечення готовності педагогів до розв’язання завдань виховання:
- реалізація плану підвищення кваліфікації;
- розробка пакету програм курсів, гуртків.
4. Розробка і реалізація програм розвитку виховання:
- створення моделі виховних систем;
- експериментально-дослідницька робота.